Feedback
Heb je opmerkingen, ideeën of tips om mijn dienstverlening te verbeteren? Je kunt jouw feedback direct naar mij sturen via info@delopendekinderpraktijk.nl. Ik lees alle berichten persoonlijk en gebruik jouw input om mijn service verder te optimaliseren.
Klachten
Ben je ergens ontevreden over of heb je een klacht over mijn dienstverlening? Ik ga graag met je in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.
Externe ondersteuning
Wil of kun je de klacht niet direct met mij bespreken, of wil je onafhankelijke ondersteuning?
Neem contact op met Klachtenportaal Zorg, een externe organisatie waar ik bij ben aangesloten om onvrede en klachten te helpen oplossen.
Behandeling van uw klacht
Klachtenportaal Zorg beoordeelt of jouw klacht voldoet aan de voorwaarden voor behandeling en welke procedure erbij hoort.
Als er informatie ontbreekt of iets onduidelijk is, nemen zij contact met je op om alles volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure correct opgestart wordt.
Advies zonder procedure
Wil je advies over een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start in dat geval nog geen formele procedure op.
Klacht indienen
Je kunt jouw klacht doorgeven via:
-
Het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg
-
Een e-mail naar info@klachtenportaalzorg.nl
Doel
Het doel van de klachten- en feedbackprocedure is altijd het oplossen van onvrede en klachten, en het verbeteren van mijn dienstverlening zodat je tevreden bent.